Lirene to jedna z najsilniejszych polskich marek kosmetycznych, lubiana i ceniona przez Polki. Potwierdzają to udziały marki w wybranych segmentach, m.in. 1 miejsce wśród kosmetyków do pielęgnacji twarzy , 1 miejsce w kategorii kremów przeciwzmarszczkowych w 2011r , marka nr 1 we fluidach .
W ostatnich miesiącach silna pozycja marki znalazła również odzwierciedlenie w postaci licznych nagród. Po raz drugi marka Lirene została uhonorowana tytułem Superbrands, zajmując miejsce w pierwszej piątce obecnych w zestawieniu polskich marek kosmetycznych wybranych przez tzw. Radę Marek i głosowanie konsumenckie. Jednocześnie, jest najwyżej ocenioną polską marką kosmetyków w badaniu Superbrands przeprowadzonym wśród blisko 2800 konsumentów.
Polki wysoko oceniły również nowości wprowadzone przez Lirene w 2011 roku. Rozświetlający balsam do ciała zdobył główną nagrodę w kategorii „Jedwabiste i wypielęgnowane ciało” w konkursie Superprodukt Świata Kobiety 2011. Członkowie jury konkursu docenili jakość i estetykę kosmetyku Lirene uznając go za nowość, która na co dzień najlepiej służy czytelniczkom magazynu.
Czytelniczki magazynu Dobre Rady w plebiscycie „HIT Kosmetyczny 2011” wybrały najlepsze, przetestowane przez nie kosmetyki. Ponad 11 000 głosów zdecydowało, które nowości są najwyżej cenione – wśród laureatów nie mogło zabraknąć Lirene, ze wspaniałą linią fluidów Lirene Natural Look, która otrzymała II nagrodę w kategorii „kosmetyki do makijażu”.
Linia fluidów Lirene Natural Look nagrodzona została również przez Czytelniczki Poradnika Domowego, które przyznały jej III nagrodę w konkursie Mój Kosmetyk 2011 wśród kosmetyków do makijażu. W kategorii „Pielęgnacja twarzy” zaś wyróżniły Intensywny krem przeciwzmarszczkowy Lirene Folacyna 40+.
„Ogromnie cieszymy się zarówno z osiągniętej pozycji marki w 2011 roku, jak i z nagród, które potwierdzają jakość i innowacyjność kosmetyków Lirene. Tak pozytywna ocena polskich produktów przez Polki stale motywuje nas do wytężonej pracy nad kolejnymi kosmetykami, dlatego wierzymy, że nowości, które planujemy wprowadzić w 2012 roku zostaną równie ciepło przyjęte przez Konsumentów” – mówi Joanna Orfinger, Senior Brand Manager Lirene.